söndag 8 juli 2012

Ett tag sen

jag skrev nu.. Har haft en hel del att göra och inte riktigt hunnit med bloggen. Tänkte försöka uppdatera lite oftare nu om det nu är någon som läser fortfarande. Bli ju så om man är dålig på att uppdatera, att inte så många går in å läser, men jag är glad för det lilla. Egentligen så skriver man ju för sin egen skull sen om någon läser är väl bara en bonus.

Jag är tillbaka på jobbet sen en vecka tillbaka, hade 2 v semester, midsommarveckan och veckan efter, jobbar nu 4 veckor och sedan går jag och Casper på 3v semester till medans Mathias fortsätter att jobba vidare. Under midsommar helgen så hyrde vi en husvagn och drog ut till Östhammar, det var väldigt mysigt å trevligt, men sen var det bara hem igen å bygga å måla nytt staket, trist göra men så fint nu när det är klart!

Helgen som gick var vi på bröllop ute i Dannemora ( ni som inte vet så ligger det ute i Österbybruk, ca 4 mil norr om Uppsala) det var en barndomskompis till Mathias som gifte sig, ett väldigt fint och trevligt och en väldigt roligt bröllops fest! Jag och Mathias har ju pratat lite om att så småningom kanske flytta ut till Dannemora/ Österbybruk och jag är säker på att vi då kommer få väldigt trevliga grannar ( även fast vi har det i daxläget oxå).

1 kommentar:

  1. Hej stumpan. Visste inte att du bloggade men nu lägger jag mig som föjare hos dig. Kramis Moster Nette

    SvaraRadera